مشاوره تلفنی با وکیل

مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری خانم

مشاوره تلفنی با وکیل دادگستری خانم

مشاوره تلفنی با وکیل خدمت دیگری است که گروه وکلای یعقوبی افتخار خدمت به شما عزیزان را دارا می باشد. شما عزیزان می توانید با  با مشاوره تلفنی با وکیل از خدمات ما بهره مند شوید.

مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل در دفتر ما بصورت مشاوره حقوقی تلفنی در ساعات کاری 9 الی 20 و همچنین مشاوره آنلاین از طریق شبکه های اجتماعی واتساپ امکانپذیرمی باشد. توجه داشته باشید که مشاوره حقوقی تلفنی رایگان در حد خیلی کوتاه  می باشد ولی مشاوره کامل و بررسی کامل و دقیق پرونده شامل هزینه می باشد.

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حقوقی حضوری با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و نسبت به رزو وقت مشاوره تلفنی اقدام نمائید.

در حال حاضر با توجه به شرایط فرهنگی و اقتصادی اکثریت اشخاص به نوعی درگیر پرونده های دردادگاه می باشند و پر واضح است که اکثریت اشخاص به قوانین و مقررات اشراف کامل ندارند و مقتضای عقل هست که دفاع از حقوق خود را  به وکیل مجرب سپرده شود.

مشاوره تلفنی با وکیل شامل موارد زیر می باشد :

مشاوره تلفنی در دفتر وکالت ما در خصوص امور مربوط به خانواده شامل طلاق به درخواست زوجه ، اجرت المثل ایام زندگی مشترک ، نفقه، استرداد جهیزیه ، حضانت فرزند، درخواست ازدواج مجدد ،  الزام به تمکین زوجه ، شرایط طلاق، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج ، نحوه اخذ گواهی انحصار وراثت ، نحوه مطالبه مهریه و توقیف اموال می باشد.

شما عزیزان می توانید برای وکالت کلیه دعاوی مربوط به خانواده و تنظیم لایحه دفاعیه در خصوص دعاوی خانواده با ما تماس با مجرب ترین وکلای خانواده مشاوره داشته باشید.

انواع خدمات مشاوره با وکیل

مشاوره حقوقی تلفنی

شما عزیزان می توانید جهت مشاوره حقوقی تلفنی در ساعات کاری 9 الی 20  با وکلا و کارشناسان مجموعه ما تماس بگیرید توجه داشته باشید که مشاوره تلفنی با وکیل باید به صورت مختصر و در حد چند سوال باشد و مشاوره کامل نیازمند پرداخت هزینه می باشد.

مشاوره حقوقی آنلاین

جهت مشاوره حقوقی آنلاین در شبکه های اجتماعی می توانید با شماره های واتساپ   09128478662  سوال خود را مطرح کنید و مشاوره در این روش شما میتوانید به دو طریق از این روش استفاده کنید و مشاوره آنلاین دریافت کنید .

مشاوره حقوقی حضوری

مشاوره حقوقی حضوری در دفتر ما مستلزم رزو وقت قبلی می باشد به نظر ما یکی از بهترین روش برای دریافت مشاوره ، مشاوره حضوری می باشد .بنابراین، پیشنهاد می شود که قبل از هر اقدام حقوقی،  و جهت جلوگیری از تضییع حقوق خود از مشاوره حضوری بهره‌مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + یازده =

اسکرول به بالا